Chyba w tym roku byłam grzeczna ;)




W wirze przedświątecznych przygotowań spieszę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia zdrowia, szczęścia, spokoju i pomyślności w nadchodzące Święta oraz w Nowym Roku ;) :*.

A tak kosmetycznie życzę Wam: pięknej i zadbanej skóry, samych Good Hair Days, włosów tak długich, pięknych i gęstych jak sobie życzycie ;).

W niedzielę ubrałam choinkę, którą tradycyjnie się pochwalę (stara, sztuczna, ale dla mnie bardzo sentymentalna ;)). Przy moim nikłym wzroście muszę wspomagać się drabinką :P. Misz-masz bombek od tegorocznych do... starszych ode mnie ;)







Odwiedził mnie również Mikołaj, i to nie raz :D.



Wzięłam udział w Mikołajkach wizażowych, skąd trafiły do mnie odlewki, próbki, świetna herbata "Wigilijny wieczór", mleczko do ciała Yves Rocher, próbka perfum tej samej firmy, lakiery do paznokci i "keratynowe" rybki Gal. Mojej Mikołajce bardzo dziękuję za trafiony prezent :D :*.




Firma Ecolore przekazała mi dwa mineralne cienie do powiek: Hazelnut oraz Vanilla Pudding. Intensywnie szkolę sobie na nich moje zdolności makijażowe. W końcu będę malować moją bratanicę na studniówkę :D.





Rossmann zaskoczył mnie szalenie, wysyłając prezent (znów w prześwietnym pudełku, które na pewno zostanie ze mną - na kolekcjonowanie szpargałów ;)) w postaci słodyczy, orzechów, pingwinkowego żelu pod prysznic, odżywki do włosów (którą bardzo chciałam wypróbować), maski pod oczy oraz karmelowej herbaty ;).


Jak planujecie spędzić swoje święta? Mnie czekają dwa dość pracowite dni (imieniny taty), ale w Szczepana zamierzam spać do oporu materii :P.

Komentarze

  1. Jak zamierzam spędzić święta? Pisząc licencjat, kolejny artykuł na bloga i obejrzę ze dwa filmy :-). No i z rodziną przy stole.

    OdpowiedzUsuń
  2. :D jestem u dziadków, także pełen relaks. Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna choinka :)
    Szczęśliwych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. W święta mówi się róźne rzeczy, które normalnie raczej trudno wyartykułować, więc żeby nie było:) Kasiu, bardzo Ci dziękuję za Twoje fachowe i wyczerpujące odpowiedzi na maile z kosmetycznymi wątpliwościami. Dzięki za cudownego, regularnie aktualizowanego bloga, który dla mnie jest niezastąpiony. Moim zdaniem żadna blogerka nie prowadzi bloga tak dobrze i fachowo jakt Ty. I mówiąc żadna, mam na myśli ŻADNA. Na te święta życzę Ci przede wszystkim spokoju i odpoczynku w rodzinnym gronie. A na Nowy Rok, wiadomo, samych sukcesów, bezproblemowych studentów i supervisorów rozprawy doktorskiej, no i zdrowia. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa, trochę nie wiem co powiedzieć ze wzruszenia ;)

      Tobie Olu życzę na Święta dużo spokoju, radości i odpoczynku, a w Nowym Roku samych sukcesów, zdrowia, pomyślności i dużo, dużo miłości ;) :*

      Usuń
  5. Paczka od Rossmanna super.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co sądzisz o składzie tej odżywki, którą dostałaś od Rossmana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość podobna do wycofanej odżywki Locken w półlitrowym opakowaniu, będę próbować ;)

      Usuń
  7. Wesołych spokojnych świąt kochana. ;*
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  8. chodzisz czasami bez pomalowanych paznokci?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz