Niedziela dla włosów - maska na skórę głowy ;)



W końcu udało mi się w pełni dopieścić moje włosy ;). Pokusiłam się nawet na nałożenie sklepowej maski do włosów na skórę głowy, co u mnie jest dość niespotykane ;).


Efekt moich zabiegów jest dobry, ale nie powalający. Włosy przy skórze głowy są lekko rozprostowane, dół natomiast - całkiem zacnie skręcony:


Zaczyna mi się też odradzać wicherek na czubku głowy, którego nie widywałam od 11 miesięcy (od cięcia).

Wniosek? Włosy wołają o podcięcie i odświeżenie kształtu, w końcu to już 4,5 miesiąca bez nożyczek. Byle do wtorku, już się nie mogę doczekać wizyty u fryzjera :D. Pewnie poproszę o wyprostowanie włosów na szczotce - taka odmiana 3-4 razy w roku jest całkiem miła, ale stałego prostowania nie planuję.

Czym uraczyliście swoje włosy ostatnio? ;)

P.S. Przymrozek taki piękny </3


loading...

Komentarze

  1. Ładnie wyglądają! A bez nożyczek całkiem długo wytrzymały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nadal uszkodzeń, ale kształt już nie ten ;)

      Usuń
  2. śliczne włosy! mega się kręcą :) ja co prawda nie mam nigdy niedzieli a soboty dla włosów ale u mnie też wczoraj był Kallos Czekoladowy i Blueberry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje włosy ostatnio uraczyłam nożyczkami :) Należało im się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się sprawdza ten kallos aloe? Bo właśnie go używam i mam dosyć mieszane uczucia. Na początku było wow, a teraz jakby nic z moimi włosami nie robił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobrze, choć nie tak świetnie jak Multivitamin ;)

      Usuń
  5. Moje bez nożyczek jak na razie są już około 6 miesięcy, ale niedługo to się zmieni :) a u mnie też od pewnego czasu maska ląduje na skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę Ci się spuszyły, ale i tak ślicznie wyglądają, widać, że o nie dbasz :) Gdzie mieszkasz, że masz taki ładny widok z okna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spuszyły? Nie, raczej nierównomiernie skręciły ;)

      Okolice Wadowic ;)

      Usuń
  7. Kallosa Aloe często nakładam na skalp, ma prosty ale całkiem dobrze nawilżający skład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię BingoSpa, szkoda,że są tak ciężko dostępne.... Czy będzie w rossmannie promocja -49% na kosmetyki do pielęgnacji? Orientuje się ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na ten temat nie wiem, słyszałam tylko o kolorówce ;)

      Usuń
  9. Podobają mi się loczki są grube ale i takie cieniutkie też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne loczki ale dlaczego takie krótkie? Prawdziwa włosomaniaczka powinna mieć dłuuuugie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak, to nie chcę być prawdziwą włosomaniaczką, bo... w długich włosach nie będę wyglądać najlepiej xD

      http://kascysko.blogspot.com/2014/12/czy-blogerka-wosomaniaczka-musi-miec.html

      Usuń
  11. Pięknie, Czekam na foto wyprostowanych włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym cię zobaczyć w prostych włosach :p koniecznie zrób wpis po wizycie od fryzjera :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze do masek Biovaxu dodaję olejek arganowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie skończyłoby się to pewnie obciążeniem, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza ;)

      Usuń
  14. fajne kręciołki i to od samej nasady, skalpu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie za bardzo od nasady, ale dziękuję ;)

      Usuń
  15. One po całości są zacne :) Moje już też są trochę bez fryzjera, ale na razie jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz