Niedziela dla włosów: do przesady :P



Zdarza się Wam przesadzić z pielęgnacją? Podejrzewam, że pewnie tak ;). I mnie się to czasami przytrafia, szczególnie, gdy spróbuję szamponu innego niż zwykle. Tej niedzieli nie ustrzegłam się błędu :P.


Poszłam spać, gdy włosy były jeszcze mokre, więc... dorobiłam się niewielkiego gniazda na głowie (brawo ja, ale... tak bardzo chciało mi się spać :P).


Włosy są trochę obciążone przy skórze głowy, ale same loczki mają się nieźle ;). Swoją drogą co ja sobie myślałam fundując włosom tak bogaty przedmyciowy zestaw pielęgnacyjny i biorąc do mycia szampon - nierypacz :P. Mogło być dużo gorzej.


Efekt po Inebryi Kromask (KLIK!) powoli odchodzi w zapomnienie, ale przecież od "farbowania" tą maską koloryzującą minęły ponad 2 tygodnie. Jestem bardzo zadowolona z trwałości, a teraz z zaciekawieniem obserwuję kiedy barwnik wypłucze się całkowicie ;).

Jak się mają Wasze włosy? ;)

Komentarze

  1. Moje włosy a porządku i Twoje nic gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak barwnik nie wypłucze się całkowicie, tylko zostanie taki "rozcieńczony"? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej opcji. Ta maska nie ma ani aktywatora, ani utleniacza, wypłucze się do zera ;)

      Usuń
    2. będę obserwować, bo naturalki trochę mi się znudziły, ale pamiętam niewypłukaną czerwoną szamponetkę sprzed kilku lat. Ładne to, to nie było.

      Usuń
  3. Muszę wypróbować tą maskę waniliową:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, mnie czasem zdarza się przesadzić z pielęgnacją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy każdej niedzieli masz inny kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas zapominam kupić tą wodę brzozową Isany! :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamierzam kupic maskę z algami i czekoladową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim suchelcom to nie wiem co bym musiala zrobic, zeby przesadzic z pielegnacja. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś przypadkiem nie wywołała wilka z lasu xD

      Usuń
  9. Mnie też się zdarzają takie zapędy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To im nie pożałowałaś :) Ale czasem tak jest, że chociaż po takiej sesji bezpośrednio po umyciu włosy nie wyglądają najlepiej, to na dłuższą metę taka regeneracja im służy, jeśli robi się to np. raz w tygodniu. Dlatego ja robię coś takiego w dni, kiedy myję włosy, ale tak naprawdę nie muszę nigdzie wychodzić i nie mam żadnego ważnego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, ja jednak wolę mieć fajną fryzurę zawsze. Tym razem poniósł mnie pielęgnacyjny "melanż" ;)

      Usuń
  11. Oj zazdroszcze tych loczków :) Ja dla swoich ostatnio nie mam czasu zbytnio, od dwóch miesięcy powtarzam sobie, że w końcu dotrę do fryzjera i kiszka :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz już wyrobioną opinię o waniliowej masce Kallosa? Kilka dni temu już prawie miałam ją w koszu, bo poszukiwałam czegoś z niewielkim dodatkiem protein, a do tego uwielbiam zapach wanilii. Tylko ostatecznie przypomniało mi się, że czytałam o niej mało pochlebne opinie w sieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, skupiam się teraz głównie na egzemplarzu Caviar ;)

      Usuń
  13. oj tak ja ostatnio nie domyłam oleju ;d każdy popełnia czasem takie małe błędy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, czy Twoim zdaniem szampon ma wpływ na układanie się włosów? Pytam, ponieważ moje podniszczone rozjaśnianiem włosy myte codziennie szamponem z SLS non stop uparcie się wywijały na zewnątrz. Na pewno zabiegi chemiczne miały na to wpływ, ale chyba głównym czynnikiem "wywijającym" jest beznadziejne cieniowanie mojej własnej roboty :D Dziś umyłam włosy szamponem bez SLS (Babydream, wersja ułatwiająca rozczesywanie) i nie poznaję moich włosów :O Czy produkt myjący ma na to wpływ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szampon ma wpływ na układanie się włosów, ale nie szukałabym tutaj konkretnego związku z detergentem, bardziej z antystatykami w BD ;)

      Usuń
  15. Albo moje włosy takie porowate, albo czasu za mało, bo od lata nie udało mi się przesadzić z pielęgnacją. Może tez dlatego, że odstawiłam na jakiś czas olejowanie włosów, ale muszę do niego wrócić. Bo ostatnio włosy mocno przesuszone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za poprawę sytuacji! Zima to zwykle ciężki okres w pielęgnacji włosów, bo wariują z byle powodu -.-

      Usuń
  16. Wcale nie jest tak źle, spodziewałam się czegoś naprawdę strasznego :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz