Chcę w Nowym Roku...



Nie będzie to lista postanowień, bo takowych nie mam na 2014 rok (bo w zasadzie wszystko, co chcę zrobić nie wymaga ode mnie szczególnej motywacji ;)) ale... zachciewajek - tego, co chciałabym wypróbować/sprawić/nauczyć się w tym roku.

Cassia
 www.sanavita.com.pl

Chodzi za mną już od ponad roku. Chciałabym się przekonać, czy da jakiś efekt na moich niskoporach ;). W zasadzie kusi mnie też francuska cassia z rumiankiem - podobno słabsza, ale że mam włosy blond - może da odpowiedni efekt ;).

Rozkloszowana spódnica


bonastyle.pl
Matowa, bez zakładek, szyta "z koła"... na razie nie dorwałam takiej stacjonarnie, a bez przymierzania się nie obejdzie ;)
Kolejne kolczyki w uszach
 Tutaj będzie bez zdjęcia, bo internetowe grafiki nie odzwierciedlają tego, co chcę ;). Plan docelowy zakłada łącznie 10 kolczyków, ale nie zrobię ich na raz ;).
Paleta Sleek - chyba Au Naturel lub Storm, ale musiałabym dłużej nad tym pomyśleć ;)

kosmetykomania.pl

Eyelinery w pisaku (czarny, brązowy, chabrowy)

O, może Wy doradzicie mi konkretne typy? Bo w czym jak w czym, ale w makijażu jestem laikiem jakich mało.

Rozkloszowana sukienka

 sukienkowo.com

Najlepiej czerwona albo chabrowa <3 

"Szpatułka" do peelingu kawitacyjnego i sonoforezy

 importmania.pl

Typowa zachcianka kosmetyczki, chętnie wykonywałabym sobie tego typu zabiegi regularnie :D

Wiosenno-jesienny płaszcz z kapturem w kolorze chabrowym

Poluję na takowy od 2 lat. Końca polowania nie widać... :/ W Internetach nawet przykładu spełniającego moje kryteria (kaptur) nie znalazłam :P

Bransoletki...
 
... do których do tej pory miałam raczej negatywny stosunek, a teraz coraz więcej eksponatów mi się podoba. Gust jednak ewoluuje z czasem, chociaż jedno pozostało niezmienne - wolę srebro ;).

Szczególnie z grawerowanymi zawieszkami :D

Kurs wizażu

By w końcu nauczyć samą siebie malować xD 

Kurs prawa jazdy...

... do którego zbieram się, zbieram, i zebrać nie mogę :P

Miliard różnych lakierów do paznokci...

... których wymienianie tutaj zajęłoby mi ruski rok. Więc sobie daruję, bo moja chciejlista jest bardzo, bardzo ruchoma w tej kwestii :P.  

Miliard różnych kosmetyków do włosów, twarzy i ciała...

... których jak i lakierów nie warto wymieniać, bo lista jest bardzo lotna ;). Mój znajomy ostatnio stwierdził, że dla mnie najbezpieczniejszym prezentem jest bon upominkowy do Rossa/Hebe/Natury lub do jakiegoś ciucholandu. Coś w tym jest :P.

Nowy szablon bloga...

... ale do tego musiałabym się konkretnie rozwinąć, bo jest to dla mnie najczarniejsza z czarnych magii. Albo znaleźć pomoc ;), a dodatkowo wiedzieć, czego konkretnie chcę ;).


Przy okazji pokażę Wam też, co dostałam od Orlicy - piękne, lakierowe, pierścionkowe cudeńko!  



 Dziękuję Orlico, będzie mi przypominał o tym, że komuś włosowo udało mi się pomóc :*

A jak wygląda Wasza chciejlista? Może coś pokrywa się z moją? ;)

 

Komentarze

  1. Bardzo ładna spódniczka, ale również nie wyobrażam sobie kupić taką be mierzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz jak ja! Wiem, że te z zakładkami odpadają, bo moja pupa wygląda w takowych jak szafa trzydrzwiona (co o tyle jest dziwne, że prawie nie mam pupy xD).

      Usuń
  2. racjonalny plan na nowy rok!to lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca wiem czy racjonalny, ale chyba do spełnienia ;)

      Usuń
  3. Polecam ci paletkę Au Naturel, jeżeli lubisz brązy. Za pomocą tej paletki można wykonać każdy rodzaj makijażu, bo wypróbowałam już wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ehhh Cassia... tyle już o niej marzę i wciąż nie mam odwagi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę, ale z racji tego, że ograniczam swoje zakupy to... :P

      Usuń
  5. Tez szukam rozkloszowanej czerwonej sukienki. Kieckę mogę kupować bez przymierzania, taki krój idealnie na mnie leży prawie zawsze. Za to, nie wiem czemu, ale z rozkloszowaną spódnicą jest gorzej trafić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowuż muszę w obu przypadkach przymierzyć, powód podałam wyżej ;)

      Usuń
  6. ' Miliard różnych kosmetyków do włosów, twarzy i ciała...' O taaaak :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamierzam nałożyć cassie khadi jakoś pod koniec lutego. :) Nie ukrywam, że trochę się obawiam tego soku z cytryn. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz z sokiem cytrynowym? Ja myślałam o samej wodzie.

      Usuń
  8. Cassie od Khadi polecam. :) Ja teraz farbowalam wlosy farbą sante do włosów blond. Uzyskałam bardzo ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w zasadzie nie chodzi o zmianę koloru, ale złociste refleksy bym przytuliła :D

      Usuń
  9. Mam Au naturel, ale nie sięgam po nią często, wolę storm :) Sama planuję kupić Vintage romance i Oh so special :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzywienio-zboczenie, przyczepiłam się do włosów pani w czerwonej sukience. ;) Cassia to nic strasznego, tylko trzeba dobrać metodą nakładania, bo jest bardzo tępa w porównaniu z farbą. Polecam tzw. metodę supełkową.
    Też miałam 10 dziurek w uszach! :) Teraz zostało mi 7, bo 3 znikły całkiem, kiedy przestałam ich używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram na nie nie zwracać uwagi, bo kiecka ta idealnie pasuje do moich "gustów" :P

      Usuń
  11. Uwielbiam spódnicę z koła. Sama mam taką czarną. ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chcę spódniczkę. Albo spódniczki I sukienki. I paletki Sleek. I generalnie dużo kosmetyków :D
    Swoją drogą, polecam znaleźć dobrą krawcową, wtedy idziesz, szukasz materiału, wybierasz jaki chcesz, pokazujesz krój jaki chcesz i tak - masz taką spódniczkę, jaką chcesz : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nie mam problemów ze spełnianiem moich ciuchowych zachciewajek, muszę mieć tylko czas na rundkę po sklepach - takowy będzie w nadchodzący weekend ;)

      Usuń
  13. Au natural zdecydowanie mogę polecac <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Sleeka polecam od serca, mam Storm i bardzo lubię. Swego czasu tylko nią się malowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz poważne plany...życzę Ci, abyś je wszystkie spełniła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny pierścionek dostałaś :]

    OdpowiedzUsuń
  17. paletka Sleeka również na mojej liście :)
    trzymam kciuki, żeby się wszystko udało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm... Zachciewaki zamiast postanowień noworocznych... Podoba mi się ten pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna chciejlista, ja już mam dosyć czarnego linera i muszę poszukać sobie innych kolorów, szczególnie marzy mi się niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę jak u mnie, ale mi znudził się też brązowy xD

      Usuń
  20. Sporo tego, ale moja lista tez jest baardzo długa zresztą chyba u każdego jest podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie zakupiłam peeling kawitacyjny, wczoraj przyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz