Tematycznie, bo... jestem z nich dumna :D



Były patenty na pielęgnację, byli ulubieńcy mijającego roku, a dziś nadszedł czas na kategorię, z której jestem najbardziej jestem dumna - posty tematyczne. Dotyczące pielęgnacji, chemii, poniekąd "walki z mitami" (aż samo na usta się pcha... MythBusters :D)... - w zasadzie to, co lubię najbardziej. Tematy sami mi podrzucacie, innym razem osobiście znajduję je w odmętach Internetu.

Zeszłoroczne posty tematyczne, z których jestem dumna: 

Dumna jestem też z serii "Problemy włosowe", do której zostałam zainspirowana przez Wizażanki:


Komentarze

  1. Powinnaś być dumna, bo wiele rzeczy się można dowiedzieć, a przy tym piszesz w sposób zrozumiały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post i baaardzo przydatny:) nie mogę oderwać się od czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dorobku :) A post dodaję do ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog :) dobrze, że na niego trafiłam, bo jestem włosomaniaczką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma co ! Powodów do dumy masz wiele :) Nie ma jak swoją pasją zarażać też innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te posty "na wesoło" szczególnie utkwiły mi w pamięci:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, a wszyscy upominają się o kolekcję lakierową :P

      Usuń
  7. Bardzo fajne podsumowanie :) Świetnie piszesz. Przeczytałam prawie wszystko już. Z wielu porad skorzystam. Twoje zasoby kosmetyczne są imponujące :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz