Ogłoszenia "parafialne" + kumulacja grudniowa



Od "dwóch wpisów" przy publikowaniu wiadomości na Facebooku z linkami do bloga umieszczam je w pierwszym komentarzu pod postem. Padło już pytanie dlaczego... 

Facebook ogranicza zasięg fanpage'ów, a dodatkowo jest zainteresowany tym, byśmy promowali swoje posty. Dlatego też przy publikacji wpisu z linkiem w treści dociera on średnio do 200 osób (w przypadku mojej strony), natomiast przy umieszczeniu adresu w komentarzu - do ponad 600. 

Wiadomo, chcę docierać do moich Czytelników, więc na razie będę nadal praktykować ten sposób. Dopóki my albo FB nie wymyślimy czegoś nowego ;p.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kumulacja grudniowa nie będzie obfitować w prezenty świątecznie, bo w zasadzie... nie praktykuję tego zwyczaju (może dlatego, że moja najbliższa rodzina jest bardzo liczna :P). Jednak wymianki i zakupy ciuchowe są zawsze spoko - jak wiadomo :P

Dzięki wymiankom z Żanetką i Paulinką weszłam w posiadanie kolejnych lakierowych cudowności <3 (dwa lakiery dublują się na zdjęciach, nie wiem, jak to zrobiłam :P). Nie mówiąc już o tym, że część lakierów było "niespodziewajkami", a i tak podobają mi się wręcz za bardzo :D.


2x Lemax, Paese, brokat Vipery.

 

4x kropkowe Delie, 3 x Golden Rose Rich Color, 2x Golden Rose Impression, top Essence i top CR <3.


Od mojej przyjaciółki dostałam w ramach Mikołajek piękny, czerwony lakier Lovely ;)


Sama zakupiłam dwa lakiery My Secret Confetti, z których jeden już pokazałam na paznokciach.


Dwa szampony Joanna Naturia (500 ml) kupione na promocji w Kauflandzie za 4,99zł / sztuka.


Sukienka z Innej, 20 zł :D


Spódnica House, 30 zł.


Spódnica Takko Fashion, 20 zł.


Bluzka Takko Fashion, 25 zł.

Grudzień był miesiącem lakierowych niespodzianek i kilku okazji ciuchowych, jak widać ;). A jak było u Was? Czyżby moc prezentów? ;)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, dziewczyny zrobiły mi meganiespodziankę ;)

      Usuń
  2. ale się lakierowo u Ciebie zrobiło :D sukienka bardzo mi się podoba ;)
    U mnie Mikołaj był bardzo kosmetyczny, a gwiazdka ciuchowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobaja mi się te fioletowe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwna ta polityka FB. no ale co poradzic ;)
    a lakiery z GR mają piekne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobisz może kiedyś wpis na temat aktualnie posiadanych zbiorów włosowych? Kiedyś już chyba coś takiego pokazywałaś, a ja wtedy podłapałam kilka baaardzo fajnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę, chociaż obecnie jest to trudne logistyczne - moje zbiory znajdują się w 2ch miejscach odległych od siebie o ponad 70 km ;)

      Usuń
  6. Spódniczka z Housa świetna, a lakiery.. zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten facebook powoli zaczyna mnie wkurzać ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. ile pięknych lakierów *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, SUKIENKA! Śliczna. Lakiery też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne lakiery. Ciuszki także. Gratuluję Ci udanych prezentów oraz zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka z kwiatowym wzorem - przecudna! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz