Sylwestrowo :D



Manicure jest jednym z elementów stylizacji sylwestrowej, o którym nie mogłam zapomnieć ;). Poziom ambitnych wzorków i zdobień jest dla mnie na razie nieosiągalny, jednak asortymenty drogerii przychodzą z pomocą laikom mojego pokroju ;).

Na lakiery My Secret Confetti chorowałam już od dłuższego czasu, a po przeglądnięciu zdjęć zdecydowałam się na Celebration i Game, ale chyba wrócę jeszcze po Joy ;).

Bazę dla Celebration stanowi "pochmurny", błękitny krem, w którym zanurzone są drobinki czerwonego i złotego brokatu. Całość wygląda jak posypana brokatem - z takim efektem powstałym w wyniku użycia jednego lakieru spotykam się po raz pierwszy ;).

Pędzelek mógłby być odrobinę węższy, a co do samego lakieru nie mam większych zastrzeżeń. Kryje po dwóch grubszych warstwach, schnie bardzo szybko, jedyne uszkodzenia dotyczą ścierania się końcówek (po 3 dniach). Ze względu na brokat zmywanie jest odrobinę trudniejsze niż przy kremach, jednak... bywało gorzej ;).

Zapłaciłam za niego 7,99zł w Naturze i myślę, że sprawię sobie jeszcze jeden. Fun nie interesuje mnie w ogóle :P








Co o nim myślicie? Może macie dla mnie propozycje jakiś brokatowych lakierów, które mogłby mnie chwycić za serducho? ;)

Komentarze

  1. Muszę rozejrzeć się za tymi lakierami w Naturze, bo bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam cierpliwości do robienia wzorków, a kiedyś mogłam godzinami nad tym siedzieć. Pazurki bardzo fajnie Ci wyszły, podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie zmiana poszła w tą stronę? ;)
      Dzięki ;)

      Usuń
  3. biały jednak bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dopiero dowiem, który bardziej mi się podoba :P

      Usuń
  4. Bardzo ładne, dla mnie niestety taka długość paznokci jest nieosiągalna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny :) Ja polecam piaski Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) Takie trochę galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny!

    Jakie masz długie paznokcie! :) Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są, długość powala ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nienawidzę Cię za te piękne paznokcie!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym w takich długich paznokciach nie potrafiła funkcjonować, bo codziennie zakładam soczewki, ale bardzo chciałabym takie mieć, a kolor -piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 7 lat noszę soczewki, paznokcie w ich zakładaniu i zdejmowaniu mi nie przeszkadzają ;)

      Usuń
  11. jaakie cudne paznokcie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. palisz papierosy? czy znasz duzo włosomaniaczek palących? głupie pytanie, wiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza mi się to 1-2 razy do roku, zwykle w stanach mocnego napięcia :P

      Znam kilka ;)

      Usuń
  13. mieć takie paznokcie - marzenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie u Ciebie wygląda :)
    z brokatowych lakierów to ja ostatnio kupiłam perełkę DOR za niecałe 3 zł - mini brokaciki, które pięknie wyglądają na każdym kolorku - jak pyłek brokatowy,
    Spodobał mi się jeszcze Essence taki niebieski, ale pewnie ciężko się nakłada, więc odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje paznokcie - WOW!
    Na ich widok moje stają się jeszcze mniejsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurcze! Ależ piękne paznokcie! I jakie długie!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz