Blue love w kropki ;)



Lakiery kropkowe i brokatowe Life z SuperPharm (produkowane przez Ados) zawładnęły moim serduchem już jakiś czas temu. Nie wiem jak to się stało, że ten egzemplarz uchował się tak długo bez testu na paznokciach ^^.

Life nr 23 to chabrowa baza z zatopionymi różnokształtnymi, biało-czarnymi drobinkami. Podejrzewam, że do pełnego krycia potrzeba około 4-5 warstw (to na minus), dlatego w swoim manicure wykorzystałam lakier bazowy w zbliżonym kolorze (Golden Rose Rich Color nr 49) i nałożyłam na niego dwie warstwy kropkacza.

Malutka buteleczka (5,5ml / 3,50-5zł) cieszy oko fajnym wyglądem, a wąski pędzelek jak najbardziej trafia w me gusta (nie lubię tych szerokich). Schnie w miarę (chociaż nie szybko, ale przy pobłogosławieniu całości warstwą wysuszacza problem znika - w przypadku tych lakierów warto pamiętać o jakimś topie w ogóle, bo drobinki mogą się "zadzierać" i odpadać), a całość jest trwała - 4 dni nie zauważyłam uszkodzeń.

Do zmywania trzeba się trochę przyłożyć, ale jeśli namoczy się paznokcie wacikami ze zmywaczem to czas jego usuwania nie jest dużo dłuższy od czasu zmywania kremów.








I jak się Wam podoba? Ja jestem zakochana wręcz <3

I powzięłam decyzję o skróceniu paznokci (znaczy próbuję zrobić to od jakiegoś czasu piłując, ale rosną za szybko) - cęgi pójdą w ruch, trzymajcie kciuki, żeby mi wyszło xD.

P.S. Wczoraj stuknęło 1000 000 wyświetleń mojego bloga. Oczywiście dzięki Wam! Uwielbiam Was <3

Komentarze

  1. Przecudnie to wygląda! :) Ja lubię pastelowe odcienie lakierów Life, wystarczy jedna warstwa i można cieszyć się pięknymi pazurkami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnego pastelowego Life'a, ale może warto to zmienić ;)

      Usuń
  2. jejjjuuuu są po prostu boskieee! :) chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :) nie skracaj za dużo bo masz bardzo ładne paznokcie, chociaż nie wątpię, że taka długość już może przeszkadzać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość mi nie przeszkadza, ale patrząc od wewnętrznej strony dłoni wyglądają szponiasto :P

      Usuń
  4. świetny kolor! Pazurki cudowne i zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor świetny, ale nie jestem przekonana co do tych drobinek. Ciekawe o ile je skrócisz... 1 mm? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że się skusiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno, tylko go nie rozdziewiczyłam do tej pory ;)

      Usuń
  7. Świetne są te kropkowe lakiery. Ja mam z firmy Kabos - niebieski i różowy są identyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te kropeczki,super sie prezntuja na takich cudnych szponach!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ! Dlaczego go ostatnio odłożyłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroscze, że tak szybko rosna Ci paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam lakier, zazdroszczę długości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dzięki, ale już nie są takie długie ;)

      Usuń
  12. Wygląda świetnie, nie zwróciłam wcześniej uwagi na SuperPharmowe lakiery, ale muszę to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły kosmos (na paznokciach i w długości) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest niesamowity! Naprawdę mi się podoba :) Paznokietki masz śliczne i takie długie. Też od niedawna trochę próbuję zapuścić moje. Zobaczymy jak mi to wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 000 000, co za ogromna liczba!! :D Gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz