Słodko, słodko, bardzo... słodko ;)



Mój manicure zwykle jest dość zdecydowany i bardziej "na ostro" niż na słodko ;). Czasami jednak nawet ja potrzebuję odmiany...

Golden Rose Rich Color nr 46 to piękny, kremowy, jasny róż. W buteleczce widać delikatne srebrne drobinki, które całkowicie "giną" na paznokciu. Kryje po 2 warstwach (chociaż delikatnie widać końcówki, gdy ktoś się mocno przyjrzy), schnie całkiem szybko i trzyma się dobrze - 3 dni bez uszkodzeń, potem - starte końcówki. Buteleczki lakierów GR są zawsze dopracowane, ale mam oczywiście jeden zarzut - szeroki pędzelek. Nie lubię takowych i nic na to nie poradzę, ale czasem dla wymarzonego odcienia warto się przemęczyć :P.

Za 10,5ml tego lakieru zapłacimy 5-7zł w zależności od miejsca zakupu. Swój egzemplarz dostałam z wymianki :D

Nie byłabym sobą, gdybym tego delikatnego manicure niczym nie podrasowała - padło na Life nr 47 - czyli glitter pełen różnej wielkości drobinek złotego brokatu.

Za 5,5ml tego topu zapłacimy 3,5-5zł w SuperPharm, w zależności od promocji ;)






Top położony został położony dwuwarstwowo ;). W zasadzie nie spodziewałam się tak fajnego połączenia :D.





I jak się Wam podobają moje paznokcie na "słodko" ? ;)

P.S. Czeka mnie cudowny weekend, spędzony z bratanicami :D. Gdybyście w Krakowie spotkały trzy dziewczyny rozgadane powyżej przeciętnej - to pewnie my :P.

Komentarze

  1. ale landrynka <3 z brokatowym ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery bardzo ładne, szkoda że paznokcie koślawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście noszę je ja, a nie Ty, Anonimku ;)

      Usuń
    2. Anonimku nie można było bez złośliwości? Zakanotuj sobie, że nie każdy ma kształt paznokcia który da się idealnie wyrównac od suwmiarki :) A lakier bardzo fajny. Golden Rose w ogóle jest chyba najlepszą i najbardziej pomysłową marka z tych o cenach dla normlanych śmiertelników.

      Usuń
  3. Sama nie maluję paznokci na takie kolory, no ale u Ciebie podoba mi się. :) Bardzo dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko:) I na słodko-złotko też słodko:)
    Fajne połączenie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i słodko ale połączenie z błyskiem wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie szukam takiego lakieru, świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne mani!! Ślicznie się prezentuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam taki kolorek na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten top jest przecudowny, szkoda, że nie ma u mnie SP ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dłuższego czasu marzy mi się brokatowy lakier, ale każdy, dosłownie każdy w rozsądnej cenie wydaje mi się "nie taki" i w rezultacie tylko wzdycham do zdjęć w internetach ;c Ten Twój - hmm, całkiem niezły, ale podejrzewam, że ja w nim czułabym się bombkowo. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki Twój brokatowy lakier powinien być? ;)

      Usuń
  11. uwielbiam na pazurkach i brokat i róż, także paznokcie jak dla mnie idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieszczególnie przepadam za różem ale u Ciebie fajnie to się wszystko zgrało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolorek - taki... letni :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, spadłaś mi z nieba z tym lakierem. Właśnie parę dni temu sobie myślałam, że chciałabym taki róż na wiosnę i proszę bardzo już nie muszę szukać ! :D
    Ja się boję takich topów z wielkim brokatem, bo póżniej nie mogę tego domyć zmywaczem. Mam jeden lakier Lovely Blink Blink i zmywanie go to koszmar.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz