Podrasowane bordo na "nowych" paznokciach ;)



Jak rzekłam tak i zrobiłam - obcięłam swoje paznokcie o ładnych kilka milimetrów (dla porównania KLIK!). Tuż po zabiegu czułam się, jakbym zerwała sobie całe płytki - było za krótko dla mnie :P. Na szczęście moje paznokcie rosną szybko, więc kolejny manicure będzie już na paznokciach, które mi w miarę odpowiadają (no ok., tak +1mm to już będzie idealnie :P).

Po obcięciu na paznokciach wylądował Rimmel Pro Salon nr 391 Celebrity Bash (15 zł / 12 ml) - piękne, ciemne, kremowe bordo. Kryje pięknie po dwóch warstwach, schnie szybciutko i jest wytrzymały, ale każda róża ma kolce - mimo pięknej buteleczki posiada szeroki pędzelek, którego entuzjastą nie jestem. Na szczęście opanowałam jego obsługę i obyło się bez megazalanych skórek ;). 

Z racji, że efekt był fajny, ale całkowicie "nieszalony" - paznokcie na palcach serdecznych i środkowych pobłogosławiłam Lemaxem Galaxy Topper nr 1 (jak miło, że wprowadzili numerki :D), czyli bezbarwną bazą z czerwonymi i niebiesko-fioletowymi prawie identycznymi drobinkami (4-6 zł w zależności od miejsca). Brokatu na pędzelek nabiera się sporo, tak więc na moich paznokciach jest tylko jedna warstwa - miłym zaskoczeniem jest fakt, że drobinki nie odrywają się samoistnie w czasie noszenia manicure. 

Wiadomo, te 4 paznokcie zmywało mi się trudniej, ale maksymalnej tragedii nie było ;))







Jak się Wam podoba ten efekt? ;)

Komentarze

  1. Mnie bardziej by się podobało na czarnych, albo fioletowych ;) Na czerwieni top nie jest w stanie pokazać, co napradę potrafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu dorwać te lemaxy :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zapowiedzi na fb myślałam że jakiś żel zrobiłaś czy coś :-D i tak są mega długie dla mnie, mnie się krótsze podobają, no ale to już kwestia gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie są ładniejsze od każdego żelu/akrylu/tipsu... xD

      "Wolny brzeg" ma teraz 2 mm ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie się to prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę długich paznokci :( ja moje połamałam ostatnio grając w koszykówkę:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt :) A Twoje paznokcie w takiej długości także są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale musisz mieć zdrową płytkę, aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe polączenie ;)
    chcialabym zobaczyc twoje naturalki bez żadnych upiększaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt, zawsze lubiłam bordowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paznokcie! Świetny kolor i wykonanie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz